Eshghe áßádi

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید



همشهری: تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کد دایورت :

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915*21*تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.
.
.
.

 

http://ups.night-skin.com/
ادامـــــ ه حرفامــ
+چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,+ 1+سعید و فروغ|

 

کپی کردن عکسهای غیر قابل کپی


حتما واسه شما هم اتفاق افتاده که گاهی وقتا بخواین یه عکس رو از توی یک سایت یا یه وبلاگ توی هارد خودتون ذخیره کنین.. اما تا کلیک می کنین می بینین که ای دل غافل کلیک راست کار نمی کنه!!! یا با یه جمله حال گیر مواجه میشین که مثلا میگه "اینجا دارای کپی رایت هست" یا مثلا "دیر اومدی زود می خوای بری؟" شما هم حتما حالتون گرفته میشه و بی خیال میشین.. اما یه چند تا راه حل اینجا وجود داره..

http://ups.night-skin.com/
ادامـــــ ه حرفامــ
+شنبه 20 آبان 1391برچسب:,+ 2+سعید و فروغ|


همه ما در چنین وضعیت آزاردهنده ای قرار گرفته ایم جایی در یک اتاق مختص نشست، می نشینید همین که ویندوز لپ تاپ تان راه اندازی می شود صدای آغازین نیز پخش می گردد. در اینجا چگونگی غیر فعال کردن یا حتی فعال نمودن آن چنانچه مایل به انتخاب آن باشید، ارائه شده است.

روی میز کار (دسکتاپ) تان راست کلیک کرده و شخصی سازی را از فهرست زمینه انتخاب کنید.

http://ups.night-skin.com/
ادامـــــ ه حرفامــ
+شنبه 20 آبان 1391برچسب:,+ 2+سعید و فروغ|


lady Rihanna DESIGNER